Autor jako marka : literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego /
Description
- Author: ANTONIK, Dominik (1988- ).
- Title: Autor jako marka : literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego / Dominik Antonik.
- Publication: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, cop. 2014.
- Physical Description: 186, [5] s. ; 24 cm.
- Language: pol eng
- Alphabet: Streszcz. ang.
- Original: Streszcz. ang.
- Subject :
- Dehnel, Jacek (1980- )
- Witkowski, Michał (1975- )
- Literatura polska historia 21 w.
- Modernizm w Polsce ; t. 46.
MARC
- 001 a BK
- 008 a 2017
- 020 a 9788324223817
- 041
0
- 080 a 821.162.1(091)"20"
- 100
1
- 245
1
0
a Autor jako marka : b literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego / c Dominik Antonik. - 260 a Kraków : b Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, c cop. 2014.
- 300 a 186, [5] s. ; c 24 cm.
- 490
1
- 504 a Bibliogr. s. 173-180. Indeks.
- 546 a Streszcz. ang.
- 600
1
4
a Dehnel, Jacek d (1980- ) - 600
1
4
a Witkowski, Michał d (1975- ) - 655
4
a Literatura polska x historia y 21 w. - 830
0
a Modernizm w Polsce ; v t. 46. - 920 a 978-83-242-2381-7
- 999 a JS d 20.12.31
Dublin Core
Indexes
- M 0928: 2108306
- Autor (Twórca): ANTONIK, Dominik (1988- ).
- Tytuł/nazwa obiektu : Autor jako marka : literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego /
- Wydawca: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas,
- Miejsce: Kraków :
- Data: cop. 2014.
- Język: pol
- Indeks rzeczowy :
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: 2108306