(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III RP /
Opis
- Autor : CICHOSZ, Marzena.
- Tytuł : (Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III RP / Marzena Cichosz.
- Adres wydawniczy: Toruń : Adam Marszałek, cop. 2004.
- Opis fizyczny: 288 s. : faks., fot. (gł. kolor.), portr., wykr. ; 24 cm.
- Język : pol
- Temat:
- Marketing polityczny
- Wybory prezydenckie 1990 r. Polska
- Wybory prezydenckie 1995 r. Polska
- Wybory prezydenckie 2000 r. Polska
MARC
- 001 a BK
- 008 a 2009
- 020 a 8373229000
- 041
0
- 080 a 324:342.51:32.019.5](438)"1989/..."
- 100
1
- 245
1
1
a (|Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III RP / c Marzena Cichosz. - 260 a Toruń : b Adam Marszałek, c cop. 2004.
- 300 a 288 s. : b faks., fot. (gł. kolor.), portr., wykr. ; c 24 cm.
- 504 a Bibliogr. s. [253]-271.
- 650
4
a Marketing polityczny - 650
4
a Wybory prezydenckie y 1990 r. z Polska - 650
4
a Wybory prezydenckie y 1995 r. z Polska - 650
4
a Wybory prezydenckie y 2000 r. z Polska - 920 a 83-7322-900-0
- 999 a ŁF d 20.12.31
Dublin Core
Indeksy
- Sygnatura: 296690
- Autor (Twórca): CICHOSZ, Marzena.
- Tytuł/nazwa obiektu :
- Wydawca: Adam Marszałek,
- Miejsce: Toruń :
- Data: cop. 2004.
- Język: pol
- Hasła przedmiotowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczyć książkę musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: 296690