Dydaktyczny charakter powieści dla dziewcząt w dwudziestoleciu międzywojennym /

Katalog
Nowe Druki
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor : KRUSZYŃSKA, Elżbieta.
  • Tytuł : Dydaktyczny charakter powieści dla dziewcząt w dwudziestoleciu międzywojennym / Elżbieta Kruszyńska.
  • Adres wydawniczy: Toruń : "Grado", 2009.
  • Opis fizyczny: 293 s. ; 21 cm.
  • Język : pol
  • Temat:
    • Dziewczęta wychowanie 1918-1939 r. Polska
    • Powieść dziecięca polska historia 1918-1939 r.
    • Powieść młodzieżowa polska historia 1918-1939 r.

MARC

  • 001 a BK
  • 008 a 2010
  • 020 a 9788361201595
  • 041
    0
     
    a pol
  • 080 a 821.162.1(091)-93"1918/1939"
  • 100
    1
     
    a KRUSZYŃSKA, Elżbieta.
  • 245
    1
    0
    a Dydaktyczny charakter powieści dla dziewcząt w dwudziestoleciu międzywojennym / c Elżbieta Kruszyńska.
  • 260 a Toruń : b "Grado", c 2009.
  • 300 a 293 s. ; c 21 cm.
  • 500 a W książce piecz.: Książka kupiona z funduszy Fundacji "Zakłady Kórnickie".
  • 504 a Bibliogr. s. [279]-293.
  • 650
     
    4
    a Dziewczęta x wychowanie y 1918-1939 r. z Polska
  • 650
     
    4
    a Powieść dziecięca polska x historia y 1918-1939 r.
  • 650
     
    4
    a Powieść młodzieżowa polska x historia y 1918-1939 r.
  • 920 a 978-83-61201-59-5
  • 999 a ŁF d 20.12.31

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: 297785